tisdag 23 juni 2009

Ett litet inlägg från oss.

Hej allihopa.Blir ett lite kort inlägg här idag, vill bara meddela att 17 minuter i 4 inatt fick Lena äntligen sina vingar så hon kunde flyga iväg på sin resa här ifrån. Själv orkade jag inte vara med, men hon hade sina båda pojkar och sin vännina Barbro där hos sig när hon flög iväg. Vi åter kommer lite längre fram när allt har lagt sig lite, med ett lite inlägg med två sånger som lena har spelat in, var av en låt som hon gjort själv, där hon sjunger om sin kärlek till kanarieöarna och Foss. Kram på er allihopa hälsningar lilla syster Marie.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Livet är cirkeln,som sluter sej först..när hjärtat har slutat att slå...de har jag sen barnsben hört..Men de gör ont,så ont ändå..
Älskade Lena du kommer alltid att finnas i mitt hjärta..å de vet du..ha de skönt på andra sidan nu å lev ditt nya liv vännen...yvonne

Anonym sa...

Vad skönt att få vila nu Lena, inga plågor och ingen skröplig kropp mera.....nu får du njuta av dina skinande, vita vingar och flyga fritt!!
Du lämnar ett stort tomrum efter dig, även hos oss som inte kände dig personligen....himlen har fått en ny ängel men vi har mist en.
Mina tankar är oxå hos dina kära idag....styrke och tröstekramar....Ia

kusin Lisbeth sa...

Älskade Lena! Äntligen har du fått kommit till ro min kära kusin. Och ni pojkar ska veta att jag tänker på er. Lena nu kan du sitta där uppe o spana på oss alla, o kanske busa lite. Du har fått kommit till en skön plats där du kan sitta med din gitarr o sjunga. Tänker på alla kära o nära, ni som verkligen har ställt upp för Lena i hennes svåra stund. Ha det skönt nu Lena. Från din kusin Lisbeth i Västervik.

Anonym sa...

Sju av himlens änglar nerför solens altargång..Livet är en gåva som herren gett..några rader från en Lasse Stefanz låt..du älskade ju att lyssna på dom. Nu har du fått använda dina vita vingar som du haft sen den dagen du föddes..så skönt för dig!! "Du e alltid välkommen hem" min dörr står öppen så kom å busa =) Johnny & Piba kramar på er! Älskade X-mamma lev gott me ditt nya, friska & smärtfria liv<3<3 sandra hälsar pussar! Tack för att du har funnits för oss! Massa Kärlek<3 Lisa (pisa)

Anonym sa...

Älskade vän! Jag hann inte träffa dig! Jag skulle så gärna ha velat krama dig och prata med dig! Tack, snälla Lena för att du har stöttat mig så i min jobbiga kamp mot friheten! Jag vet inte om jag skulle ha klarat mig utan dig och dina råd. Jag hoppas att vi kommer att ses någon gång och känna igen varandra trots att vi aldrig träffats. Jag kommer att sakna dig oerhört!
tusen kramar
Annika