söndag 21 juni 2009

Från henne på sniskan!

Hej på er, det här hade ni inte väntat er va? Men här sitter jag i sängen på hospice Gabriel. Men dagen har varit mycket bra för det mesta tycker jag.När foss åkte hem så tog han med sig min gamla telefon för det är en engelskt telefon så det blir lite svårt med stavning och så med den här i Sverige, det är för att det inte finns några å ä och ö, så idag har mikael fått åkt ifrån trollhättan och köpt mig en ny telefon och lämnat till mig, för det är ju lite lättare att stava när man kan stava på svenska. Så mikael har jädrar i mig fått åkt idag, och inte nog med det vi halv tre tiden inatt dök syrran Brittmarie upp här, det var ju bussigt av henne att gå upp mitt inatten och sätta sig på bussen och åka hit. Jag mår idag ganska bra med tanke på omständigheterna, och det känns helt underbart att ha mina nära och kära här hos mig, det är kanon bra alltså jätte roligt. Utgången vet jag ju inte så mycket om än, men vad gör det?Jag vill passa på och tacka alla för era fina kommentarer och allt stöd jag får av er alla har fått några uplästa för mig, och jag blir lika glad varje gång.Idag har jag inget mer att skriva så till nästa gång vi hörs njut av livet. Från lilla mig på Hospice Gabriel Lena..

9 kommentarer:

marie sa...

Min goa stora syster, tror allt du har lite fel med tiden som brittmarie kom (ler)hon kom till dig halv 10 igår kväll, men vad gör det, idag har du varit riktigt rolig fast du rör ihop det lite, och lite vin fick du idag också, o det gör ju inte saken bättre, hoppas bara du inte blir bakis i morgon kram från lilla syster

Anne sa...

Underbara Lena!
Detta gjorde mig glad långt in i hjärtat. Kan ingen fixa en laptop med mobilt bredband till dig? Kanske finns det på hospicet? Då hade du ju kunnat roa dig med lite internetskit. Det finns mycket att läsa och pilla med där...
Kan inte nog beskriva hur glad jag är....kramkramkramkram
Anne

Anne sa...

Oj då...jag missuppfattade kanske det hela....har du bloggat via mobilen eller har du redan uppkoppling??
Hmmmmmmmmmm....kan det bero på att jag bor i Skaune??
Kram
A

Ia sa...

Ja herregud Lena...mitt hjärta gjorde ett litet glädjeskutt, när jag såg att det var du själv som skrivit...:))
Vilken kämpe du är och vad skönt att du mår hyfsat!
Lite vin är ju aldrig fel heller....:))
Skickar dig massor med kramar...Ia

marie sa...

Hej skriver igen i kommentarer, lilla syster här, min son hade med sig sin dator in till lena så han har skrivit det hon ville ha sagt, hon försökte skriva själv men det gick lite knackigt, men ett jätte härligt humör har hon haft idag

Marie

strömmas sida sa...

Vad härligt att läsa raderna här.
Jag tittar in nu och då mellan
varven.

kram
strömma

Anonym sa...

Underbart Lena!!
Tänker på dig...Maria-coconut

Anonym sa...

Bättre start på måndag morgon kan man inte få. Blev jätteglad när jag såg ditt inlägg. Klockan är 05.45 och man är lite trög så här på måndag morgon men detta gjorde mig riktigt glad. Du är helt otrolig Lena!!! Jättekramar från mig till dig/Aneth

Anonym sa...

Hejsan Lena! Du är f-nimej helt otrolig!Jäklar vad kul att höra ifrån dig. Vad bra att du har det bra och dina nära o kära är med dig. Du skall veta att du är i mina tankar hela tiden nästan. Kram Gugge