fredag 26 september 2008

bara en liten kortis så här på morgonen.

God morgon..Vill bara på detta sätt tala om för Vivan att jag såg din kommentar..Om du inte vet det..så skriver jag alltid svar..Men lämnar svaren så du kan läsa dom där du skriver kommentar..Tack för att du skrev till mig..Och det är tack vare alla snälla som skriver till mig som jag får lust att skriva ännu mer. Ja det gläde mig otroligt vare sig man väljer att "bara" läsa och /eller kommentera Skriver mer sen.Ska ut med T och hundarna..Sen blir det shopping idag också..Ha en bra fredag..Kram /Lena

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Vilken kedjereaktion det blev, jag blev jätteglad att du blev glad, så nu har min dag varit toppen med. Så det kan bli! Vilka härliga promenader du tar! Det verkar vara kul att ta kort och säkert ser du mer än någon som bara promenerar. Kram Gunilla

Anonym sa...

Hej syster, va hos doktorn idag så hon tog lite prover b.l.a ämnesomsättningen, hon skulle skicka efter pappren från näl för att kolla vad det va dom gjorde,för prov då när jag va där. De andra proverna får jag svar på om en vecka.Jätte konstigt väder idag, gick upp halv 8 då va det dimmoln, vid halvtolvtiden när jag va hos doktorn kom solen, men nu lyser den med sin frånvaro.Ska snart gå ut och börja förbereda maten för ikväll, fläskfile africana, jättegod sås till med salt svartpeppar,vitlök och curry, i grädde då förstås, sedan har man i mosad banan och jordnötter mums.Hoppas du haft en bra dag hittils kram så länge hälsar lillsyrran

Anonym sa...

Hej igen!
Nu är jag hemma från New York, kom för 2 timmar sedan så jag tyckte det var dags att sätta sig och läsa din blogg. Kul att höra att du mår så bra och det här att bli glad för det lilla det borde alla verkligen tänka på men det är så jä...a lätt att bara gnälla och klaga. Men vet du vad jag är glad över att vara hemma. Storstad i all ära men oj vad härligt det är att bo på landet. Vi har haft jättetrevligt och upplevt massor men när man väl ska hem så vill man vara hemma NU. Ska snart åka och hämta min vovve som varit på pensionat i 9 dygn så gissa om jag längtar. Vi såg Richard Gere (går att titta på) och Diane Lane, det var världspremiär på en film som de ärr huvudpersoner i och premiären var i byggnaden bredvid vårt hotell så han stod plötsligt där när vi kom.
Hur som helst skönt att vara tillbaks igen (och att läsa din blogg) Kramar från Aneth

fossilla sa...

Hej igen Gunilla..Ja men va bra..D är så himla viktigt att få känna sig nöjd o glad. Och bara känslan när jag läste ditt mail igår gjorde hela dagen. Jag hade inte förväntat mig att få så fina rader.D bästa händer alltid när man inte förväntar sig något alls.
Gillar att gå. Men fotona är väl inte alltid så bra..haha.Men d är kul att visa ändå..Ha nu en skön fredag..Vi hörs..Kram Lena

fossilla sa...

syster yster..Jag kommer hem och äter hos dig ikväll då..haha..Hoppas allt blir ok me dina prover.Får väl prata i tel.så jag får närmare upplysningar..Ta d lugnt i helgen.Och njut av besök god mat och vin..Vihörs kram systera

fossilla sa...

Välkommen hem igen ANeth..Låter som du haft en bra vecka.Inte helt fel se Richard Gere eller..??Även om han har åldrats så tycker jag han är snygg ändå..fniss..Håller m dig om stora städer.Inget för mig heller. Bor ju på landet hemma i Sverige. Och i en liten stad här.Trivs bäst så. Vovven längtar nog lika mycket som du antar jag..fniss..Vad är d för hund du har..Kul du är tillbaka igen..Ha det gott..Kram Lena