onsdag 11 mars 2009

Tråkig dag idag

Hej kära vänner..Idag blir det inte långt..Inga kort heller..Har mått så dåligt idag så jag har ringt till avd. Imorgon bitti ska jag in ..Jag har så ont i ryggen..Mellan skulderbladen och neråt ryggraden så att säga..Mellan brösten på bröstbenet..Och ovanför porten..ut i höger arm som domnar bort ibland..Känns som om det är knölar överallt i magen..KAN kanske va från förkylningen..Men vem vet nu..usch ja..Det gör ont i vänster sida..Eller ont och ont..Det som gör ont är mellan skulderbladen och neråt..och mellan brösten..Sen känns det som en brännande smärta överallt liksom..Har tagit panodil och voltaren om vartannat idag..Har ju varit och spelat.:Det gick bra får jag säga..Trots besvären..Ikväll har jag varit hos Elsy och Göran så jag har sluppit att vara själv.:Dom kör in mig i morgon och väntar på besked om jag får stanna eller åka hem..Så ser dagsläget ut för patronan på Håberg idag onsdag..Jäkla skit är vad det är tycker jag..KÄnner mig lite tilltryckt för tillfället..Men jag kommer igen..Eller som Arnold Scwarchenegger sa..."I'll be back"...hahaha.. Jag ville bara tala om att om jag inte är här nu så vet ni var jag är..jajaja.. Vad gör man..Det är ju lika bra att få det gjort.:Kan ju inte gå så här heller.. Håll alla tummar att jag kommer hem imorgon och att jag har en infektion på sin höjd..FNiss..Till nästa gång..Njut av livet..KRam Lena

10 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken jävla skit!Nu bryr jag mig inte om att du inte vill att man skall tycka synd om dig, jag gör det iallafall! Jag tycker inte att någon förtjänar att må så skit(kanske Usama Bin Laden möjligtvis)Varma tankar till dig!Gugge

Anonym sa...

Hej Lena..inte får du ha ont..
bra att du åker in o kollar och kan få den hjälp du behöver..
Hoppas att du slipper stanna kvar.

jag o min familj åker på en kryssning på fredag med våra vänner, för mannen i den familjen Pedro "Canarie från LPA" ska fira sin 60 års dag..
Så vi sticker och firar hans stora dag på båten mellan Stockholm o Åland.
Det kommer att bli så roligt.

#jag håller nu på att fixa lite överraskningar till honom..
han ska få olika telegram ett i halvtimmem har jag tänkt..."

så nu blir det att joba på lite med det..

kram .........Lena jag tänker på dig ...

strömmas sida sa...

Arma du som har så ont. Bra att du ringde och får komma in så snabbt så du får hjälp mot det onda.

Håller alla tummar och tår för dig.

kram
strömma

Anne sa...

Hjärtat mitt...Vad ska man säga?? Du gör helt rätt i att åka in. Jag hoppas att de hittar felet och fort som f*n gör nåt åt det.
Håller tummarana för att det är nån "vanlig" enkel infektion som du kan få penicillin för.
Du har ju självinsikt åtminstone. För att berätta nåt tragikomiskt om denna blonda svenskan så låg jag hemme i sängen och kände att det här är väl inget. När jag väl kom in(efter MÅNGA påtryckningar) så hade jag en vilopuls på 140 och sisådär 380 i CRP. Begåvat?? Nä inte särskilt och resultatet var en lunginflammation!!
Trösta dig med att du är smartare än en skåning med STORA händer, ha haha!!

Kram på dig
A

Anonym sa...

Hej Lena! Håller tummarna för dig. Jag vet vad du går igenom. Hade själv ett jobbigt år 1987. När jag for mellan Linköping o Västervik. Med både cytostatika o strålbehandlingar.Men vi ger inte upp. Nu åker vi till Gran Canaria på lördag, ska bli skönt att koppla av. Vi höres Kram kusin Lisbeth

fossilla sa...

Hej Guggevännen. Haha..Ja du får tycka LITE synd om mig..D gjorde jag igår kväll..Bättre idag. Kolla bloggen..Men ska vila hela dan har jag tänkt.Kör ett varv till..KRamar till dig vännen

fossilla sa...

Hola Cina.Vad det låter härligt att få komma iväg en sväng..Hoppas Pedro får en kanonkväll..Kul idé att ordna telegram hela kvällen..Ät och drick och njut vetja..Tack för snälla tankar..KRam

fossilla sa...

Hej Strömma vännen.Ja d är INTE kul att ha så ont..FY ..Har fått penicillin..Sen får vi ta nästa steg sen..Tack för du peppar mig..Det känns härligt att ha er här må du tro..Ha d gott..KRamar från mig

fossilla sa...

ANNE ANNE:..haha..D hjälpte alltså inte med stora händer..haha..Har varit inne idag..Skriver om d i bloggen om en stund..Man vill ju inte gärna hålla på o åka in o ut hela tiden.:Men vad ska man göra eller!!!!!*ler*..Ha d gott m allt..även händerna..hahaha..KRam

fossilla sa...

Hej kusin vitamin..KUl du är här. Visste inte att du åxå har haft skiten.Ja då vet du ju hur det är..Man får vara glad för varje dag man får..Och du SNÄLLA SNÄLLA glöm inte att åka till MOGAN..*ler*..Det är ju så fint där..Ät och drick och njut av varje ögonblick..Tusen kramar från mig..