onsdag 8 april 2009

PÅSK PAUS TROR JAG

Hej alla kära goa vänner..Mår bra idag tycker jag..Vädret är mindre bra..Men vad gör det..haha..För att prata lite "skit"...jag fick kapitulera igår..Så det fick bli lite piller..OCh idag har jag varit på TOA:...haha..UNDRAR ni på om jag är LÄTTAD eller..fniss..KÄnns underbart..Har sovit lite bättre..Också med tablett..Men nu får det vara bra.. Jag skriver inte så mycket idag.Har packat...och varit inne i byn och hämtat lådor..Och jag har bestämt mig för att nu tar jag en PÅSKAPAUS...Så det får ni också göra om ni vill...EV..är jag tillbaka på söndag kväll..Kanske..Det beror på hur jag tycker då..Annars möts vi igen nästa vecka..Till dess..Njut av livet och Glad Påsk på er alla häxgummor och häxgubbar..Kram Lena

11 kommentarer:

Unknown sa...

De är dig väl unnat att ta lite ledigt Lena !
Glad Påsk och försök njuta trots dinna packlådor kring dig.
Dyk upp här när du känner att de är dax.
Sköt om dig vännen !
Kramar!
Harald

Ia sa...

Du har fullt upp med flytten du....jobbigt men roligt eller?
Tycker du gör rätt i att ta en paus nu över påsk....blir nog inte så mkt skrivet för mig heller eftersom dottern I med familj kommer på fredag.
Du får ha en underbar påskhelg, helst med sol och värme...:))
Påskkramar Ia

cina sa...

FELIZ PASCUA

lycka till flytten..


ps..är inte för många ÄGG nu i helgen..

Cina

Cina sa...

Oj Oj vad jag har stavat fel.
Cina

Anonym sa...

Glad påsk...Kram från coconut-maria

Anonym sa...

Glad påsk på dig Lena! Ta det lungt på kvasten till Blåkulla. Själv ska jag måla på huset. Kramar från Aneth

fossilla sa...

Hej min vän H..Ja d är skönt att njuta av solen och helgen.Skiter ialla lådor också..haha..Har haft en sådan fin långfredag..Men jag väntar lite me bloggen.:men va tvungen att kika in..Njut av livet min vän..Kram

fossilla sa...

HEJ Ia..Ja d är härligt nu ..SOlen har ÖST ner..haha..Konstigt uttryck.Myntades nu.Och det har varit underbart härligt att få finnas till..Nä vi skiter i bloggerit under helgen va..Njut av dottern och de dina..Hörs..Kram

fossilla sa...

Hola Cina..Trevlig påsk till dig också..Njut i solen och ta till vara din lediga tid me nära och kära..Och tack för fin häxa till mailen..fniss..Kram

fossilla sa...

Coconut..Har precis mailat dig..Varit hos Marie idag.Fått så fina gåvor från dig..Passar mig precis..Samlar ju på änglar.Och en sån bok har jag om HOPP..så allt kom väl till pass..Ha en fin helg med mor och barn..Kram och tack

fossilla sa...

Hej Aneth..visst har de varit underbart idag eller..Varit hos min syster och suttit i solen och bara varit..Skiter i flytt och allt idag..och imorgon tror jag..fniss..Måla på du..och kleta inte för mycket..fniss..Kram vännen