lördag 23 maj 2009

Hej allihop, ledsen idag stora syster ligger inne på Näl, gick inte längre med vätskan i magen utan blivit tappad idag på 3 liter vätska. Pratade nyss med henne och hon va ledsen och hade jätte ont, pratade bara med henne en liten stund för dom hade satt in morfin och näringslösning tror jag hon sa, och hon va helt slut orkade inte prata, usch så ledsen är jag, får hoppas detta slutar bra. Ja nu vet ni läget, kommer tillbaka med fler rapporter hur läget är Kram från Marie lilla syster yster som Lena kallar mig

8 kommentarer:

cina sa...

Lova att du hälsar till L och
säg att jag tänker på henne..
Krama henne extra ifrån mig när ni träffas...lova mig det.
Cina

Anonym sa...

Jag instämmer i Cinas ord...hälsa från oss som bryr oss, fast det vet hon nog ändå...
Tänker oxå på dig Marie å va du går igenom...Kram Coconut...

Unknown sa...

Ja vi håller alla tummarna, med hennes positiva anda så är hon snart på banan igen.
Krama henne även från mig !
Bronzom

Ia sa...

Det var inte roligt att läsa, men hon har ju inte mått bra på sistone. Det blir nog bättre nu när vätskan är borta!
Hälsa henne så gott från mig oxå....jag tänker på henne hela tiden nu.
Kramar till er alla....Ia

Lisbeth. B sa...

hörde igår att du har kommit in på sjukhuset av Marie. Kämpa på Lena Vi tänker på dig Kram din kusin Lisbeth i Västervik

Anne sa...

Älskade Lena!
jag tror att du är på rätt plats just nu MEN förstår så väl att det känns tungt. Hoppas nu att läkarna får bukt med vätskan och att du snart kan åka hem igen. Åk bara inte hem innan DU känner dig säker. Maten måste funka annars blir du bara tunnare....
Fan Lena, varför skulle vi få en massa skit.....håller tummarna för dig, vi hörs snart...
Kram
A

Anonym sa...

Hejsan! Va tråkigt att höra att Lena har så ont och jobbigt nu! Hälsa henne så gott nu lilla Syster Yster, mina varmaste tankar går till Lena och hela familjen! Kram Gugge

Anonym sa...

Fy vad ledsen jag blir när jag läser detta om Lena. Underbara, starka, roliga Lena!!!! Jag hoppas att det blir bra snart och att hon känner att krafterna återvänder. Krama henne från mig också. Tack för att du låter oss veta. Aneth