onsdag 9 september 2009

Då va vi hemma igen

Hej på er alla, igår va vi hemma, det har varit underbart väder och bra hela tiden. På fredagen va vi först och badade på anfi beach ca 1 mil från Mogan där Lena bodde, efter vi badat färdigt åkte vi vidare till Mogan och lämnade av Lena så nu är hon hemma, kändes väldigt känsligt först, men efter en stund kändes det att vi gjort rätt, vi kastade i 3 jättefina hibiskusblommor också som fick följa med henne. Segelbåten dom bodde på låg på land, den höll dom på att reparera men jag tog kort på den för att skicka till hennes käre gubbe i england för övrigt mår vi ganska bra allihop trots allt som varit, ta nu vara på er alla. Vi kommer väl att gå ut mellan varven på bloggen och kolla läget. Slutar som syster njut av livet Kram från lilla systern Marie

7 kommentarer:

cina sa...

lena
Om en droppe vatten var en kram
skulle jag ge dej havet
Om ett moln var en puss
skulle jag ge dej himlen
Och om kärlek var värme
skulle jag ge dej solen

Lena har det nog toppen nu när hon nu är i Mogan.
Kram till er alla och till er killar den strösta kramen
Cina

Anonym sa...

Skönt att höra att ni haft det bra, tänker på er/Aneth

Anonym sa...

Jag kikar in här då och då...känns som om Lena finns kvar här...:))
Vad härligt at läsa om er och om hennes käre gubbe!
Tror nog att hon kan se vad ni och vi skriver....härligt att ni orkar fortsätta uppdatera oss...kram ia

Unknown sa...

Fint att Lena fick komma hem till Mogan, nu kan hon få riktig ro.
Saknar hennes stöd och råd något otroligt.
Kram till Er alla !
Harald/bronzom

Anne sa...

Hej
Nu har jag sansat mig så pass att jag kan lämna en kommentar. Det här tog mig hårt, väldigt hårt...
Visst är det dit vi alla ska vandra men jag panikade helt enkelt. Jag förstod först då att även jag kommer dit och kanske förstod jag att det inte är så långt kvar....
En tröst är dock att jag tror Lena väntar på mig - hon har ju lovat att hon skulle skjutsa mig på sin cykel
Ta hand om er alla - vi får göra det bästa av det vi kan
Kram
Anne i Skåne

fossilla sa...

Hej Anne,i skåne vet ej om du är här inne och kollar kommentarerna, men skulle jätte gärna vilja komma i kontakt med dig, har kollat Lenas bloggkontakter men tror att det är den bloggen jag ej kommer ut på som är din. Förstår så jätte mycket din panik, men skriv gärna till mig på min mejl, den är så här fbkmarie@hotmail.com ta vara på dig
Kram från lilla syster Marie

Anonym sa...

Hejdå Lena! Jag tänker ofta på dig. Tack för allt stöd du gav mig!
kram på er alla
Annika

p.s. Lena är fortfarande medlem i www.sviv.se