torsdag 19 mars 2009

upptagen...

Hej hej..Ser att ni undrar vart jag tagit vägen..haha..Himla bra ni håller ordning på mig..Det blir inget idag heller...fniss..Det är så här att jag har min syster här ifrån Hjo..Och då blir det liksom inte av att jag skriver här..Men jag hoppas att ni kan vänta några dagar..Magen lite bättre.:KANSKE var det av kontrast vätskan som dom faktiskt pumpade upp i tarmen och jag fick ju även dricka en liter..I dag ont mellan skulderblad..Annars hyfsat..Kunde varit bättre...MEN det kunde också varit sämre..Håll ut kära goa ni..jag är tillbaka om några dagar..Till dess...njut av livet..Kram Lena.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt att höra....:))
Du får hälsa syrran så gott och så får ni ha det så härligt och skojigt som bara två syrror kan ha det!!
Kramar till er båda

Anonym sa...

Hola miñina... skönt med syster besök VA.
har varit och gluttat på hos dig..undra lite var du var.haha
Blåser iväg en stor Abrazo till dig min vän Cina

Anonym sa...

Hej! Ska inte skrämma dig mer, men jag har lite svårt att hålla ordning på alla namn, kallas för GG med på jobbet av en del! Ha det gött med syrran och njut själv av livet!!! Kram Gugge

fossilla sa...

Hej Ia..Nu har syrran åkt å jag ä här igen..Men d har varit härligt att ha henne här..Ska strax iväg på revyn i byn.Ha en god helg vetja..Kramar i massor till dig..

fossilla sa...

Hola guapa..Ja vi har haft det fint syrran o jag. Har alltid mycket att prata om..Inte haft tid att blogga..*ler*..Får ju prioritera min syster yster..Men nu är jag här igen..Ha en god helg och en god kram tillbaka till dig..

fossilla sa...

HAHAHA:::GG...ja kärt barn har många namn d vet jag..D blev lite många bara..fniss..Gugge eller Gunilla räcker gott..Haft d så härligt med syster yster..Nu är jag själv igen..Ska strax iväg på revyn i byn..Ser jag fram mot..Ha en god helg vetja..KRamar från Lena..Turnip...Tjorven..m.m..hahaha..