måndag 25 maj 2009

Hej

Hej på er alla ville bara ge er lite uppdatering. Skulle åkt till Lena igår men hon orkade inte, så vi ska dit idag, hon mår lite bättre men vill inte ha morfin, hon fick kramper av det men i alla fall inget ont nu, har då näringslösning men får inget äta p.g.a att dom ger henne kontrastvätska och röntgar henne för att se om det är stopp någonstans om jag fattade det rätt, i alla fall hade hon sovit riktigt gott inatt och det va ju skönt för henne, men ska hälsa till henne från er alla idag och återkommer väl med fler rapporter tills hon själv kommer hem. Kram på er Marie

13 kommentarer:

Anne sa...

Älskade Lena!
Inte ska du behöva ha ont - det måste finnas en uppsjö av andra smärtstillande...kan inte så mycket om det men har själv haft stesolid då jag gjort ingrepp.
Jag tål inte heller morfin - får blodtrycksfall och mår skit.
Jag längtar efter dej...
Kram
A

Ia sa...

Tack Marie för att du uppdaterar, vi undrar såå mkt hur det går för Lena!
Vi saknar hennes inlägg och håller både tummar och tår för att hon snart är hemma igen...kram Ia

cina sa...

Till syster Yster
Vad bra att du finns så du kan uppdaterar oss.

Till Lena !!!!
Kom ihåg och behålla dina POSITIVA tankar...
Lena !!!!Du klarar av mer än du tror!
Lena!!!! forsätt att vara OPTIMIST

Kram Cina

Lisbeth sa...

kämpa på Lena. Marie vi pratar ju rätt ofta, skönt att du finns o stöttar. Krama L från oss. Kusin Lisbeth Västervik

Anonym sa...

Kämpa på Lena, tänk bara positivt, inga negativa tankar. Du uppmanar oss att njuta av livet och jag hoppas att du snart ska få göra det också och känna dig starkare och piggare. Kramar från Aneth

Anonym sa...

Hejsan! Saknar dig och hoppas att allt går bättre för dig nu! Tack syster yster Marie att du håller oss "up to date"Kram till er båda! Gugge

Ia sa...

Jag tänker på Lena varje dag, undrar sååå hur hon har det!
Om ngn av syrrorna läser här, hälsa henne så mkt och säg att jag håller tummarna och skickar massor med styrkekramar.
Ia

Anonym sa...

Hej på er alla. Detta är Piba Lenas äldste. Pratade med henne imorse (lördag 30/5) och hon var väl hyggligt igång åtminstone. Första dan på ett tag hon orkade prata en stund. Hon har fått börja o dricka igen så hon hällde i sig så mycket så hon fick upp allt igen. Så e det..den som gapar efter mycket heter det ju. Jag o brorsan åker till henne på mors dag så jag ska hälsa till henne från er alla. Önskar er en trevlig lördagkväll i värmen. Piba

Anonym sa...

TACK Piba....nu föll det en sten ifrån mitt hjärta!!
Har varit sååå orolig för Lena...men hon fixar det här, det är jag övertygad om...
Jag skickar en massa goda vibbar, hoppas hon känner det...:))
Ia

Anonym sa...

Hej! Tack för att vi får veta hur Lena mår, man funderar ju. Sänder stora starka kramar till Lena och hoppas att hon återfår sina krafter sakta men säkert. Aneth

cina sa...

Skönt att hör hur det står till med Lena.
Hoppas att hon nu har fått lite kraft tilbaka.Det är tufft förstår jag.
Hälsa til henne nästa gång ni åker dit..
kramar till er alla i familjen från Cina

Britt-Marie sa...

Hej på er. Detta syster d.ä som skriver. Bilade från Hjo till lilla syster i går. Tyvärr hade hon feber på morgonen, 38 grader som på kvällen ökade till över 40.Sedan spydde hon som en gris sa hon. Idag var det bättre. Men när jag var där så var hon, nästan, sitt vanliga jag. Hon är positiv och ser det hela på ett bra sätt tycker jag. Lena har även varit uppe o gått lite grann ett par dagar.Hon hälsar till alla goa kompisar.

Agni sa...

Lena, min vän sedan väldigt länge. Jag tänker på dig varje dag och hoppas och tror att du snart är hemma igen.
Kämpa på!

Kramar i massor
din vän Agni