onsdag 24 juni 2009

Lenas låtar

Hej på er alla. Mikael ( min son ) har nu lagt in låtarna med allas vår Lena, som jag skrivit tidigare är ju den ena låten egenhändigt skriven, och även musiken gjord av henne, den handlar ju om kärleken till maken, och kanarieöarna, den andra låten är en julio låt på spanska. Som ni förstår är det mycket för pojkarna att styra med nu, och vi hjälper dom så gott vi kan. Även pojkarna kommer att gå ut i hennes blogg och skriva till er, och jag själv vill passa på att tacka er allihop för alla fina ord, både till Lena och oss andra, att vi ville gå ut och informera er under hennes sjukhusvistelse, var för oss en självklarhet, ni måste ju få veta hur läget förhöll sig från dag till dag. Slutar för idag, men återkommer säkert till er. Lyssna nu på vår storasyster, piba och jonnis mamma, och er bloggkompis kram från lilla syster Marie

5 kommentarer:

Anonym sa...

Underbart...ska bära detta inom mig trots att jag aldrig träffat denna fina människa...Jag ser henne för mitt inre gå ner för den där trappan som var på en av bilderna...Hoppas hon har det fint nu, att hon umgås med goa människor å ligger på en strand i mogan med en sangria i handen...

Coconut-Maria

Anonym sa...

Ja...jag säger som föregående...underbart!
Vilken härlig röst och inlevelse....vill mkt gärna höra mera av henne.
Ni är så himla goa och snälla som tar er tid att tänka på oss oxå...kramar Ia

Anonym sa...

Jag kommer att skicka ett vykort från Rom Britt-Marie, så fort jag tar mig in till centrum! Har inga ord för att beskriva vilka känslor jag får av att lyssna på hennes röst.
kram på er alla
Annika

kusin lisbeth sa...

detta är verkligen en underbar hyllning till Lena! Jag har ju hela skivan av Lena, som jag har fått av Marie. Den är helt fantastig. Saknar dig Lena. Kusin Lisbeth Västervik

AnneliH sa...

Fin hyllning!! Härligt att ha inspelningar att lyssna till hennes vackara röst och fina låtar!
Hon verkar ha varit en jättefin syster! Kram!