onsdag 17 juni 2009

onsdag

Jag har pratat med Lena idag. Hon har haft en bra natt därför ringde jag till henne och läste upp era kommentarer på Foss brev. Det var fina kommentarer tycker hon och tackar för detta. Tyvärr är jag förkyld så jag kan inte hälsa på henne just nu men jag ska ringa varje dag och prata med sköterskorna om inte Lena orkar. Min dotter är just nu på BB och Lena vill så gärna träffa det senaste tillskottet i släkten. Vi får hoppas att det hinns med innan Lena lämnar oss. Hon var förväntansfull i dag för hon ska få taktil massage. Det ska ju vara underbart har jag hört. Sköt om er. B-M. Dagens tankekort : Att vänta glädje är också en glädje.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Idag så var jag (Lisa) min dotter Sandra & Peter på hospis hos Lena..va så mysigt att få hälsa på dig, knackade lite försiktigt på dörren, du visste ju inte att vi skulle komma men du blev så glad när du fick se oss..du e enastående!! vi skojade, pratade karlar ;) hihi..men kom fram till att naturprogram e bättre =D, de e så jobbigt när man ska gå.. Älskar dig x-mamma<3<3<3 pussar & kramar från lisa, sandra & peter.

Anonym sa...

Hej Lena (och alla andra)
Kul att höra att du har dina bättre dagar emellanåt. Vad härligt att vänta på ett litet knyte och att få lukta på dom det är ju något alldeles speciellt.
Brevet från din man var så vackert, han kan verkligen få orden rätt, det verkar vara en förmåga ni har båda två. Allt du skriver om blir intressant, även det minsta lilla blir spännande. Ta nu hand om dig och jag hoppas du snart får hålla det lilla knyttet. Stora varma kramar från mig till dig/Aneth

Anonym sa...

Vad skönt att Lena fortfarande kan ha fina stunder tillsammans med er!
Hoppas hon hinner träffa det nya lilla livet oxå.
Hälsa henne att jag tänker på henne ofta....kram till er alla...Ia

Anne sa...

Hej Lena!
Underbara du - jag gläds med dig över varje dag du får som känns ok. Så skönt med massage..lite avundsjuk blir jag allt...
Hoppas, precis som alla andra, att du får träffa det lilla knytet...Det finns inget bättre än doften av ny bebis. Den doften kan inte återskapas...
Kram
Anne