onsdag 22 april 2009

paus

Hej kära goa ni..Nu är jag här igen.Men bara för att meddela att jag känner att jag ska ta en paus ett tag..Jag måste lugna mig och hitta mig själv igen..Jag mår inte riktigt bra för tillfället..Magen är svullen och diarréer som oroar mig.:Måst samla mig och så får jag tänka på flytten..Men jag återkommer..Men för någon vecka måste jag ta det lugnt...Tack för fina kommentarerna på förra inlägget..Ids inte svara heller..Men hoppas ni har överseende med mig ett tag..Hör av mig..Ha det gott och hoppas ni kommer tillbaka också..Massor med kramar till er alla från mig..Och glöm inte NJUT AV LIVET:.KRam Lena

8 kommentarer:

Cina sa...

Kram och besitos..jag tänker på dig.
Cina

Ia sa...

Vi förstår nog att du inte orkar skriva varenda dag vännen!
Ta det lugnt och sköt om dig själv,
hoppas allt ordnar sig och magen blir bättre snart.
Vi väntar på dig och tänker på dig!
Styrkekramar

strömmas sida sa...

Hej

Det är nog klokt att ta det lilla lugna. Så gott det nu går inför flytten. Hoppas du får mycket hjälp med den. Jag har varit förundrad över
din fart och allt du fixat och hunnit med.

Krya på dig och lycka till med flytten.

Nattkram
strömma

Unknown sa...

Ta de lugn nu ! Jag om någon vet hur de kan kännas. Tänker på Dig !
Besitos !
Harald

Anonym sa...

Hej! Du gör helt rätt. Ta det lite lugnt och ta hand om dig själv. Du behöver det också och det är ju bara såååå viktigt att du mår bra. Försök att njuta av våren och tänkt absolut inte på att du måste skriva här. Sköt om dig och lycka till med flytten. Kom tillbaks när du känner att du orkar. Stora styrkekramar från mig. Aneth

Anonym sa...

Kram på dig! Gugge

Anne sa...

Älskade vän!
Försök hitta dig själv igen och ställ inte så höga krav på dig själv. Du är en ängel för mig genom din blogg. Du rör vid helvetet samtidigt som du berör mitt hjärta...
Det ÄR skit och sitta som vi gör men du ger inte upp och ibland är det just det som får mig att resa mig oxå!!
Take your time, I'll be waiting
Kramar
A

Anonym sa...

Hej Lena!
Hoppas att allt är ok med dig, tänker på dig. Ta hand om dig. Stora varma styrkekramar till dig från mig. Aneth